هشت گروه محصولات آبنما خانگی و دکوراتیو

 

 محصولات آبنما خانگی و دکوراتیو را می‌توان به عنوان المان‌هایی تاثیر گذار در طراحی داخلی منازل، دفاتر،رستوران‌ها و مکان‌های سرپوشیده در نظر گرفت که طراحان داخلی می‌توانند با استفاده از این دسته از محصولات آبنما، فضاهای داخلی را پرنشاط تر و با طراوت‌تر طراحی و اجرا کنند.
فضاهای داخلی معمولن با توجه به محیط بسته نمیتوانند پذیرای صدای زیاد باشند بخصوص در رستوران ها و مکان های مشابه که افراد حاضر در آن، آرامش محیط برایشان مهم است، و همچنین پاشش بیش از حد آب به محیط اطراف میتواند سبب بروز مشکلاتی برای حاضرین در محل بشود. از این رو در طراحی محصولات آبنما خانگی باید این موارد یعنی صدای کم و پاشش کنترل شده باید لحاظ شود.

جهت اطلاعات بیشتر و جامع تر می توانید مقاله همه چیز درباره آبنما خانگی را مطالعه نمایید.

 

زیر گروه های محصولات آبنماخانگی و دکوراتیو

به طور کلی شرکت GSO این محصولات را در نه گروه مختلف آبنما حبابی، آبنما استند، آبنما هارمونیک، آبنما نواری، آبنما شیشه‌ای، دیوار خیس، آبنما دیواری آریاوال، انواع پرده آب و آبنما بارانی تقسیم کرده است که هرکدام کاربری و نمایش آب متفاوتی دارند و طراحان داخلی و معماران با توجه به پروژه خود میتوانند یکی از محصولات را انتخاب کنند.

 

کدام آبنما کدام فضا

فضاهای مختلف شرایط محیطی متفاوتی دارند بخصوص فضاهای داخلی که کاربری های بسیار متفاوتی دارند، همین امر سبب میشود هر آبنمایی با توجه به نوع نمایش خود برای هر محیطی مناسب نباشد. طراحان داخلی عواملی همچون ارتفاع سقف، طول فضای مورد نظر، استفاده از المان های تبلیغات محیطی و یا نوع افراد در ارتباط با آبنما و کاربری محیط را، در انتخاب نوع آبنما باید مد نظر قرار دهند.

تاثیر ارتفاع در انتخاب نوع آبنما

در گروهی از آبنماها، ارتفاع جاری شدن آب میتواند زییایی آبنما را دو چندان کند. به طور مثال آبنمای هارمونیک میتواند زیبایی جریان آب را در ارتفاع بالا نمایش دهد و یا آبنمای دیواری آریا وال برای شکل گرفتن آب نیاز به ارتفاع پاشش حداقل 4 متر دارد، درنتیجه در مکان هایی که سقف کوتاهی دارند بهتر است از مدل های دیگری مثل آبنمای استند و یا شیشه ای استفاده کنند. 

طول آبنما

بعضی از آبنما های خانگی در طول زیاد امکان ساخا به صورت یکپارچه را ندارند و برای پوشش محیط باید به صورت چند تکه ساخته شوند. در نتیجه اگر این موضوع برای طراح فضای داخلی مهم است میتواند از آبنما نواری و یا آبنما دیواری استفاده کند.

کاربری محیط

نکته دیگری که تاثیر بسیاری در انتخاب نوع آبنما دارد گروه افرادی است که در ارتباط مستقیم با آن هستند. به طور مثال آبنمای نواری برای محیط هایی که کودکان در آن هستند مناسب نیست به دلیل بازی کودکان با آبنما و احتمال آسیب به نوار ها و پاره شدن آنها و یا در فضای مدیریتی آبنمای شیشه ای مناسب است به دلیل امکان ثبت لوگو روی شیشه آبنما.

 

سخنی با طراحان و معماران:

در انتخاب آبنما خانگی برای پروژه های دکوراتیو خود، حتمن به شرایط محیطی طرح خود و خصوصیات آبنمای مورد نظر توجه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امکان سفارش بیشتر از موجودی انبار نیست لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

تعداد موجودی انبار تعداد است لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

افزودن به سبد خرید

X