s1

 

 

جوی و آبراهه استیل در آبنما باغی و لنداسکیپ چه کاربردی دارد؟

 

برای ایجاد جوی و آبراهه نیاز به ایجاد مسیرهای عبوری آب می باشد که یکی از راه های ساخت این مسیرها ایجاد شیارهایی در زمین و زیرسازی با سیمان یا سنگ است که این روش علاوه بر سختی اجرا، هزینه و زمان زیادی را صرف می کند. ما در این زمینه پیشنهاد بهتری برای شما داریم که استفاده از جوی و آبراهه استیل در آبنما باغی و لنداسکیپ پیش ساخته با اندازه های مشخص در سایزهای متفاوت است که با در کنار هم قرار دادن آنها مثل پازل، می توان برای محیط مورد نظرتان طراحی مناسبی ایجاد نمود.

برای این منظور آبراهه هایی با اندازه و قطعات مشخص طراحی کرده ایم که می توان با این قطعات، مسیرهای متفاوت و زیبایی ایجاد کرد که امکان نصب راحت و قابلیت نظافت آسان نسبت به مسیرهای دیگری که از سنگ، کاشی یا سیمان ساخته می شود را دارد و همچنین برخلاف مسیرهای سنگی این آبراهه و جوی استیل از نفوذ آب به داخل زمین جلوگیری می کند. البته باید توجه داشت که این آبراهه ها به صورت یک فضای آبی استفاده می شوند که دارای گردش آب می باشند.
جوی استیل علاوه بر زیبایی، فضای مدرنی را در فضاهای بسته و باز و تلفیقی از مدرن و کلاسیک با توجه به وجود فضای سبز طبیعی ایجاد می کند.

انواع آبراهه استیل در آبنما باغی و لنداسکیپ:

آبراهه های گوشه دار که برای اتصال دو مسیر صاف عمود برهم استفاده می شود با اندازه های 98×98 و با دیواره به ارتفاع 4 سانتی متر می باشد که دهانه خروجی آب آن 30 سانتی متر می باشد.
آبراهه مسیر صاف با طول به اندازه 98 سانتی متر و ارتفاع دیواره 4 سانتی متر و دهانه خروجی آب 30 سانتی متر می باشد.
آبراهه مسیر کوتاه با طول با اندازه 30 سانتی متر و ارتفاع دیواره 4 سانتی متر و دهانه خروجی آب 30 سانتی متر می باشد که از این قطعه برای ریزش آب از حوضچه ای که آب آن به صورت سر ریز است، استفاده می شود.

 

 

مشخصات آبراهه استیل پیش ساخته:

  1. نصب آسان
  2. هزینه تهیه و اجرای کم نسبت به دیگر آبنماها
  3. ساخته شده از استیل ضد زنگ 304/316
  4. شستشوی راحت
  5. موجود در سایزهای مختلف
  6. قابلیت سفارش ساخت در اندازه دلخواه
  7. بدون نیاز به مصالح بنایی
 

آبراهه و جوی

 

 

امکان سفارش بیشتر از موجودی انبار نیست لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

تعداد موجودی انبار تعداد است لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

افزودن به سبد خرید

X