آبنما پرده آب

نازل پرده آب در آبنما باغی و لنداسکیپ

 

نازل پرده آب یکی از المان هایی می‌باشد که در طراحی و فضا سازی محیط‌های لنداسکیپ، محوطه‌های بیرونی ویلاها و یا در روفگاردن مورد استفاده قرار میگیرد. این آبنما از نظر دسته بندی و کاربرد در گروه آبنما باغی قرار میگیرد و با نمایشی از پرده آبی شفاف، بهم پیوسته و بسیار چشم نواز، همراه با صدای زیبایی از ریزش آب، تداعی کننده آبشارهای طبیعی است. نازل‌های پرده آب در دو دسته پایه دار و دیواری عرضه می گردد.
این نازل آبنما به دلیل سادگی نصب و امکان استفاده در هر دو فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها و ویلا‌ها، و هم به دلیل ایجاد صدای دلنشین همراه با زیبایی و طراوت یک آبشار که در ایجاد شادابی، آرامش و طراوت محیط تاثیر بسیاری ایجاد میکند، بسیار مورد توجه طراحان و مهندسین معماری و بخصوص طراحان لنداسکیپ و فضای سبز قرار گرفته است. با توجه به اینکه این محصول به صورت شرکتی و تماماً از استیل 316 و 304 ساخته می‌شود، می‌توان از آن برای ایجاد آبنما در استخرها جهت ایجاد افکت های زیبای آبشار استفاده کرد.

در پایان باید به  این نکته توجه داشت که شما در بازار میتوانید نازلهای مشابه بسیاری با اسامی، اشکال و ظاهری همان GSO منتها با کیفیت های ساخت متفاوت و آلیاژهای متفرقه مانند ورق های گالوانیزه مشاهده کنید که با توجه به موارد گفته شده در این مقاله می توانید انتخاب درستی داشته باشید، منتها فقط از شرکت GSO میتوانید کیفیت را به قیمت بخرید.

درباره  با نازل پرده آب در آبنما باغی و لنداسکیپ بیشتر آشنا شوید بیشتر بدانیم ...

 

مشخصات نازل پرده آب در آبنما باغی و لنداسکیپ:

  1. کیفیت بالا و قیمت مناسب
  2. طراحی حرفه ای و مهندسی شده
  3. پرده آب یکدست و بدون پارگی
  4. نصب آسان و راحت برروی دیوار و یا بر روی پایه
  5. بدون نیاز به تعمیر و نگهداری
  6. صدای ریزش آب دلنواز
  7. بدون نیاز به فضای زیاد جهت نصب
  8. متریال استنلس استیل 304 و 316
 

زیر گروه های نازل آبنمای پرده آب

همانطور که در بالا گفته شد نازل آبنمای پرده آب به دو صورت دیواری و ایستاده تولید می‌شود که با توجه به نوع و فضای مورد استفاده می‌توان از یکی از آنها استفاده کرد.

پرده آب دیواری

این نازل به دلیل نصب توکار، توانایی همگامی بیشتری با فضای اطراف خود دارد. از این رو طراحان علاقه بیشتری برای استفاده از پرده آب دیواری در طرح‌ها و پروژه‌های خود دارند. پیچیدگی نصب ساده ای دارد و برای اجرای آن، نفر تاسیساتی در با توانایی متوسط نیاز است.

پرده آب پایه دار

پرده آب پایه دار بیشتر مخصوص فضاهایی میباشد که در کنار مخزن و حوض آب دارای دیوار مناسب برای اجرای پرده آب دیواری نیستند و یا امکان بازسازی و یا تخریب را ندارند. در نتیجه از این محصول استفاده میکنند که به صورت نیمه آماده و برای اجرا بر روس سطوح مسطح طراحی شده.

 

 

 

 

 

 

 

 

امکان سفارش بیشتر از موجودی انبار نیست لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

تعداد موجودی انبار تعداد است لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

افزودن به سبد خرید

X