S1

 

 

نازل آبنما باغی نیریز چیست؟

 

شرح نازل آبنمای نی ریز : نازل آبنما باغی نیریز، در دسته نازل آبنمای کلاسیک قرار میگیرد که مناسب برای نصب در محیطهای داخلی، دکوراتیو و فضاهای باز می باشد. این نازل علاوه بر سادگی و زیبایی، فضایی کلاسیک و مدرن را تواماً ایجاد می کند که کلاسیک بودن یا مدرن بودن این فضا بستگی به طراحی محیط پیرامون این نازل دارد.

از این نازل می توان به صورت تکی و یا گروهی در کنار هم به صورت های منظم  در یک خط تراز ویا به صورت پراکنده در چندین قسمت که بستگی به طرح و فضای دیواری که در آن نصب خواهد شد، استفاده کرد. نازل آبنما نی ریز در هنگام ریزش آب پاشش بسیار کمی به اطراف ایجاد می کند که به همین دلیل می توان با ایجاد فضای مناسب در داخل ساختمان از این محصول بهره جست. صدای زیبای آب که از ریزش آن از لبه نازل بر روی سطح آب تولید می شود بسیار دلنشین می باشد. می توان گفت حجم صدای آب هماهنگ با مقدار حجم  آب خروجی از این نازل می باشد که در صورت نیاز به کاهش صدای آب می توان از صدا گیر برای این کار استفاده کرد.

حجم آب مصرفی این نازل می تواند بسیار کم انتخاب شود و از انواع پمپ آبنمای کوچکتر و در نتیجه مصرف کمتر انرژی برای راه اندازی و گردش آب استفاده کرد . نصب این آبنما بسیار ساده است و نیاز به فضای کمی دارد که می تواند آن را گزینه مناسبی برای نصب در محیط های با ابعاد کوچک دانست.

از جمله نکات قبل توجه در ساخت آبنما نازل نی ریز، پایین بودن قیمت آبنما در مقایسه با موارد مشایه خود است.

مشخصات نازل آبنما باغی نیریز:

  1. قابل استفاده به صورت تکی یا گروهی
  2. دارای ظاهری بسیار شیک در عین سادگی.
  3. نصب بسیار آسان
  4. هزینه تهیه و اجرای کم نسبت به آبنماهای دیگر
  5. مناسب برای فضا های کلاسیک و مدرن
  6. قابلیت نصب در محیطهای داخل و بیرون
  7. کارکرد مداوم و بدون دردسر 
  8. ساخته شده از استیل 304
  9. تنوع در شکل و نوع نازل
  10. دارای سیستم ارتعاشگیر آب در صورت نیاز
 

نازل نی ریز

 

 

امکان سفارش بیشتر از موجودی انبار نیست لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

تعداد موجودی انبار تعداد است لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

افزودن به سبد خرید

X