معرفی اجمالی انواع نازلهای آبنما

محصولات آبنمای شرکت جی اس او

 

در این بخش محصولات تولیدی توسط شرکت فنی مهندسی جی اس او را در یک صفحه جهت دسترسی سریع تر و راحت تر شما همراهان عزیز آورده ایم. نازل های آبنما به سه بخش آبنما شهری، آبنما باغی و لنداسکیپ، آبنما خانگی و دکوراتیو تقسیم بندی می گردد.

 

1) انواع نازل های آبنما شهری

نازل های آبنما شهری، نازل هایی هستند که بیشتر در فضاهای عمومی شهری کاربرد دارند مانند آبنماهای اجرا شده در میادین خیابان ها، پارکها، موزه ها و ... . در این بخش به صورت خلاصه انواع نازل های آبنما شهری را معرفی می کنیم:

نازل آبنا فوم

نازل آبنما فوم

نازل آبنما فوم:

 

این نازل آبنما که جزء نازل آبنمای حجمی می باشد، در خروجی، آب را به صورت حجمی فوم مانند و حبابی  به بیرون هدایت میکند.

نازل آبنما کسکید

نازل آبنما کسکید

نازل آبنما کسکید:

 

این نازل آبنما نیز جزء نازل آبنمای حجمی می باشد، در خروجی، آب را به صورت حجمی کف آلود به بیرون هدایت میکند.

نازل آبنما کمت

نازل آبنما کمت

نازل آبنما کمت:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت لوله ای در ضخامت های متفاوت بسته به اندازه دهانه خروجی به بیرون می راند. این نازل در متریال های برنجی و استیل تولید و عرضه می گردد.

نازل آبنا چتری

نازل آبنما چتری

نازل آبنما چتری:

 

این نازل آبنما که جزء نازل آبنمای حجمی می باشد، در خروجی، آب را به صورت ورقه ای نازک شفاف دوار در آورده و به صورت یک چتر به بیرون می راند.

نازل آبنا چرخشی

نازل آبنما چرخشی

نازل آبنما چرخشی:

 

این نازل آبنما که جزء نازل آبنمای حجمی می باشد، در خروجی، آب را به صورت رشته های در هم تنیده و رقص گونه به بیرون می راند.

نازل آبنما گل

نازل آبنما گل

نازل آبنما گل:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت چند رشته آب در آورده و به صورت گل به اطراف نازل، بیرون می راند. این نازل در متریال های برنجی و استیل تولید و عرضه می گردد.

نازل آبنما پنجه ای

نازل آبنما پنجه ای

نازل آبنما پنجه ای:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت چند رشته آب در آورده و به صورت پنجه به بیرون می راند. این نازل در متریال های برنجی و استیل تولید و عرضه می گردد.

نازل آبنما فن جت

نازل آبنما فن جت

نازل آبنما فن جت:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت ورقه ای برگی شکل در آورده و به بیرون می راند. این نازل در متریال های برنجی و استیل تولید و عرضه می گردد.

نازل آبنما قاصدک

نازل آبنما قاصدک

نازل آبنما قاصدک:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت پودری از هر نازل دیسم مانند که به یک مقطع کروی شکل متصل هستند در آورده و به بیرون هدایت می کند. این نازل در متریال های برنجی و استیل و کامل و یا نیمه قاصدک تولید و عرضه می گردد.

نازل آبنما هالوجت

نازل آبنما هالوجت

نازل آبنما هالوجت:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت لوله ای که داخل آن هوا و اطراف لوله، آب می باشد، به ارتفاع زیاد، حدود 50 متر از سطح زمین به بالا پرتاب می نماید.

نازل آبنما واتر اسکرین

نازل آبنما واتر اسکرین

نازل آبنما واتراسکرین:

 

این نازل آبنما می تواند با حرکت خود پرده بزرگ نیم دایره ای شکل از آب را ایجاد کند. این پرده آب می تواند محل اجرای مولتی مدیا باشد که به وسیله دستگاه پروجکشن و یا لیزر شو بر روی آن نمایش داده می شود .

نازل آبنما بلندزن

نازل آبنما بلندزن

نازل آبنما بلندزن:

 

این نازل آبنما که در مرکز پکیج آبنمای یوفو نیز استفاده شده است آب را به صورت ستونی پرفشار تا ارتفاع 25 متر به بالا پرتاب می کند.

نازل آبنما کرون

نازل آبنما کرون

نازل آبنما کرون:

 

این نازل آبنما آب را به صورت رشته های باریک در آورده و با یک زاویه خاص به بیرونن می راند که از فاصله به صورت در هم تنیده به نظر می آید.

نازل آبنما جمپینگ جت و ناز آبنما لمینار

نازل آبنما جمپینگ جت و ناز آبنما لمینار

نازل آبنما جمپینگ جت و ناز آبنما لمینار:

 

این نازل آبنما، آب را به صورت میله ای شفاف در آورده و به بیرون هدایت میکند که در صورت استفاده از نازل آبنمای جمپینگ جت این آب خروجی می تواند منقطع باشدو با همان شکل، میله آب به صورت کمانی فرود می آید که هنگام شب این میله شفاف به رنگهای گوناگون در می آید که بسیار زیبا می باشد.

 

 

 

 

 

 

2) انواع نازل های آبنما کف خشک

نازل های آبنما کف خشک، نازل هایی هستند که حوض آبنما قابل رویت نیست و به بیننده این القا می شود که آب از دل زمین می جوشد و در آن فرو میرود که بیشتر در فضاهای عمومی شهری کاربرد دارند مانند آبنماهای اجرا شده در میادین خیابان ها، پارکها، موزه ها و ... . در این بخش به صورت خلاصه انواع نازل های آبنما کف خشک را معرفی می کنیم:

نازل آبنما دریدک

نازل آبنما دریدک

نازل آبنما دریدک:

 

نازل آبنما کف خشک یا دریدک، به نازلهایی گفته می شود که حوض یا مخزن جمع کننده آب آنها در زیر سطح زمین قرار گرفته است و آب خروجی از نازل پس از برخورد با سطح زمین توسط شیارهای موجود در سطح نازل به داخل زمین، درون حوض جمع کننده آب می رود و دوباره به گردش در می آید.

نازل آبنما دریدک اکونومی

نازل آبنما دریدک اکونومی

نازل آبنما دریدک اکونومی:

 

این نازل نیز عملکردی مانند نازل دریدک معمولی دارد ولی بعلت داشتن سایز کوچکتر و داشتن یک چراغ، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

نازل آبنما سوئیچ دریدک

نازل آبنما سوئیچ دریدک

نازل آبنما سوئیچ دریدک:

 

این نازل آبنمای کف خشک با داشتن سیستم سوئیچ، قابلیت خروج آب با ارتفاعات گوناگون در مقاطع زمانی مشخص طبق برنامه ریزی کارگردانی شده را دارد.

پکیج آبنما چمبر

پکیج آبنما چمبر

پکیج آبنما چمبر:

 

این نازل آبنما شامل یک نازل آبنمای دریدک و یک مخزن جمع کننده آب در زیر آن می باشد. استفاده از این نازل آبنما، باعث صرفه جویی در مصرف آب و ساده و سریعتر شدن تعمیرات احتمالی نازل های آبنما می گردد.

 

 

 

 

 

 

3) انواع نازل های آبنما باغی و لنداسکیپ

نازل های آبنما باغی و لنداسکیپ به نازل هایی اطلاق می شود که به دلیل عملکرد، روش نصب و راه اندازی ساده و نوع آب خروجی آن بیشتر مناسب محیط های باغ، ویلا، لنداسکیپ و ویلاها می باشند. در این بخش به صورت خلاصه انواع نازل های آبنما باغی و لنداسکیپ را معرفی می کنیم:

نازل آبنما آب و آتش

نازل آبنما آب و آتش

نازل آبنما آب و آتش و آبشار:

 

نازل آبنمای آب و آتش در دو مدل گرد و مربع در سایزهای گوناگون ساخته شده است که شامل یک نازل آتش در وسط و یک مخزن روباز آب می باشد که در نوع گرد آن آب از لبه محیط دایره ای شکل مخزن آن به صورت یک پرده آب دوار، سرریز می کند و در نوع مربع آن توسط یک لبه به صورت آبشاری و پرده کوچک آب 30 سانتی به خارج از مخزن فرو می ریزد.

آبنما جام

آبنما جام

آبنما جام:

 

این آبنما به صورت بشقاب مانند می باشد که هم به صورت آبنمای سکون بدون نازل و هم با نازلی در وسط آن قابل استفاده می باشد که در صورت قرار گرفتن نازل یک مخزن جمع کننده آب در زیر آن قرار داده می شود تا آب خروجی را که به صورت پرده مانند از لبه های نازل فرو می ریزد در آن جمع شده و به نازل برگردد.

نازل آبنما دیواری آبریز

نازل آبنما دیواری آبریز

نازل آبنما دیواری آبریز:

 

این آبنما بعلت آنکه شامل نازل هایی جوی مانند است که بر روی دیوار نصب می شوند، جزء آبنماهای دیواری به شمار می آید. در آبنمای دیواری آبریز آب از هر نازل به صورت پرده آبی کوچک درون نازل زیرین می ریزد و در نهایت با ورود به مخزن جمع کننده به چرخه آب در گردش بر می گردد.

نازل آبنما نی ریز

نازل آبنما نی ریز

نازل آبنما نی ریز:

 

نازل آبنما نی ریز که شاید یکی از اولین آبنماهایی باشد که بشر برای هدایت آب جهت شستشو و آشامیدن از آن استفاده کرده است، شامل لوله ای به صورت دوار یا مربع شکل می باشد که آب ورودی را به سمت بیرون می راند.

نازل آبنما پرده آب

نازل آبنما پرده آب

نازل آبنما پرده آب:

 

نازل آبنما پرده آب که بسیار پرطرفدار در بین طراحان می باشد آب خروجی را به صورت پرده ای شفاف در می آورد که به دو صورت پایه دار و دیواری در سایزهای گوناگون تولید و عرضه گردیده است.

آبراهه

آبراهه

آبراهه:

 

این آبنما به صورت جویی از جنس استیل می باشد که علاوه بر ظاهری مدرن و شیک، بعلت عدم نیاز به زیرسازی و عایق بودن صد در صد از آن جهت هدایت آب در باغ، فضاهای باز و حتی دکوراسیون داخلی منزل استفاده می گردد.

نازل آبنما بارانی

نازل آبنما بارانی

نازل آبنما ریزشی:

 

نازل آبنما بارانی آب را به صورت قطرات باران در می آورد که بسته به نوع نازل انتخابی می تواند یک، دو و یا سه ردیفه باشد. این نازل در سایزهای گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است.

آبنما دیواری آریا وال

آبنما دیواری آریا وال

آریا وال:

 

آبنما دیواری آریا وال شامل تایلهایی از متریال مخصوص که دارای برجستگی های خاصی می باشد ایجاد می شود که آب بر اثر حرکت بر روی آن به اشکال زیبایی نمایش داده می شود.

برکه

برکه

برکه:

 

این برکه ها از جنس پلی یورتان در دو سایز مختلف موجود می باشد که امکان داشتن برکه ای زیبا و کاملا عایق را بدون دردسر ساخت برای شما برآورده می کند.

 

 

 

 

 

 

4) انواع نازل های آبنما استخری

در این بخش به صورت خلاصه انواع نازل های آبنما استخری را معرفی می کنیم:

نازل آبنما استخری کرتین

نازل آبنما استخری کرتین

نازل آبنما استخری کرتین:

 

نازل آبنما کرتین، بیشتر در کنار استخرها کاربرد دارد که آب را به صورت پرده ای شفاف به بیرون هدایت می کند. از این نازل جهت آبدرمانی در استخرها نیز استفاده می گردد.

نازل آبنما استخری ماساژور

نازل آبنما استخری ماساژور

نازل آبنما استخری ماساژور:

 

نازل آبنما ماساژور جهت استفاده در کنار استخر شامل لوله ای خمیده از جنس استیل با سری های مختلف از جمله نازل های کلاستر، بادبزنی، کمت و ... بعنوان ماساژور تولید شده اند.

نازل آبنما استخری دک جت

نازل آبنما استخری دک جت

نازل آبنما استخری دک جت:

 

نازل آبنما استخری دک جت جهت استفاده در کنار استخر تولید شده است که آب را به صورت رشته ای در آورده و به صورت خمیده با زاویه قابل تنظیم به داخل استخر پرتاب می کند.

 

 

 

 

 

 

5) انواع نازل های آبنما خانگی و دکوراتیو

نازل های آبنما خانگی و دکوراتیو، نازل هایی هستند که بعلت آنکه عموما در مکانهایی سرپوشیده مانند داخل منازل، داخل محیط های اداری، محیط هایداخلی ساختمان های آموزشی و ... نصب می گردند باید دارای ویژگی های خاص همچون کم صدا یا بی صدا بودن، عدم پاشش و خیس کردن محیط اطراف آبنما، حجم آب در گردش کمتر، حوض ها و مخازن جمع آوری آب کوچک تر و ... را علاوه بر راحتی نصب و راه اندازی، دارا باشند. در این بخش به صورت خلاصه انواع نازل های آبنما خانگی و دکوراتیو را معرفی می کنیم:

آبنما مدرن نواری

آبنما مدرن نواری

آبنما دکوراتیو نواری:

 

آبنما مدرن نواری شامل دو بخش که یکی در ارتفاع نصب می گردد و از آن ریسمانهایی با متریال مخصوص، آویزان گردیده که آب توسط نازل های تعبیه شده در آبنما، بر روی سطح نوار لغزیده و به سمت پایین می ریزد و این ریسمانها توسط وزنه هایی در بخش دوم که در پایین آبنما قرار دارد، فیکس می گردد. آبنمای نواری در سایزهای گوناگون ساخته و تولید می گردد.

پکیج آبنمای استند

پکیج آبنمای استند

آبنمای استند:

 

پکیج های آبنمای استند که معمولا به صورت پرتابل می باشند دارای یک چارچوب فلزی می باشند که بر روی یک مخزن جمع آوری آب نصب شده است و آب بر روی سطحی که درون این چهارچوب نصب می گردد، جریان می یابد. این سطح می تواند از متریال های مختلف از جمله شیشه، استیل، آینه، سنگ، پلاستیک و ... باشد.

پکیج آبنمای استند حبابی

پکیج آبنمای استند حبابی

آبنمای استند حبابی:

 

این آبنما، جلوه زیبایی از حرکت رقص گونه حباب های هوا را در داخل آب که درون محفظه شیشه ای قرار دارد و از پایین به سمت بالا حرکت میکند، به نمایش می گذارد. .

آبنمای مدرن هارمونیک

آبنمای مدرن هارمونیک

آبنمای مدرن هارمونیک:

 

آبنمای مدرن هارمونیک که به صورت سطحی از بافت مخصوص استیل تشکیل شده است آب جریان یافته بر روی خود را به اشکال زیبایی در آورده و نمایش می دهد. این آبنما می تواند بعنوان آبنمای دیواری استفاده گردد.

 

 

 

 

 

 

6) دیگر محصولات باغی و لنداسکیپ پرطرفدار

خالی از لطف نیست که در این بخش تعدادی از محصولاتی که در دسته فروش محصولات آبنمایی قرار می گیرند ولی آبنما نیستند و طرفداران آبنما از آنها به شدت استقبال می کنند را به شما همراهان همیشگی ما معرفی کنیم:

آتشدان

آتشدان

آتشدان:

 

این پکیج به اشکال مختلف مستطیل، مربع و دایره در سایزهای گوناگون ساخته شده است که جهت گرمی بخشیدن به محفل دوستانه شما در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد.

آیس بار

آیس بار

آیس بار:

 

این قطعه دکوراتیو یا آیس بار جهت خنک نگه داشتن نوشیدنی در مهمانی ها و محفل های شما در کنار آتشدان بسیار مورد استقبال می باشد که علاوه بر مخزنی جهت جابجایی یخ و گذاشتن بطری نوشیدنی در آن، فضایی جهت گذاشتن لیوانها نیز دارد و تماما از جنس استیل ساخته شده است.

 

 

 

تهیه کنندگان: مهندس محمد مددی - مهندس مرجان نبی یان

 

 

شرکت آبنما جی اس او فانتین

کيفيت را به قيمت بخريد

 
 
 
 
 
 

نظرات

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید!

امکان سفارش بیشتر از موجودی انبار نیست لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

تعداد موجودی انبار تعداد است لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب نمائید

افزودن به سبد خرید

X